Жалпы сұрақтар
Егер мекемеде сіздің тапсырысыңыз болмаса, сізге тапсырыс нөміріңізбен қолдау көрсету қызметіне сұрау қалдыруыңыз қажет. Өтінішіңізден кейін біз сізге тез арада көмектесуге тырысамыз.
Алғашқы уақытта біздің қосымшамыз әлі толық жұмыс істеу және функционалдылық даму жолында. Егерде қате шығып және қосымша дұрыс жұмыс істемеген жағдайда, оны қайта іске қосыңыз, сонымен қатар қосымшада шыққан қателер бойынша бізге хабарласыңыз.
Біздің қосымшада біздің пайдаланушылар Батыр бола алады және Gourmet қосымшасының барлық пайдаланушылары үшін тағамдарға тапсырыс бере алады . Батырлар тағамның толық бағасын жеңілдікпен төлейді және бұл тағамдар біздің қосымшамыздың басты бетіндегі «Мүлдем тегін» санатында тұрады. Бұл санатты тек тіркелген пайдаланушылар көре алады.
Біздің барлық пайдаланушылар үшін біздің қосымша пайдалану толығымен ТЕГІН. Тауарларды сатқан кезде біз серіктестерімізден комиссия аламыз. Комиссия қосымшаның жұмыс істеп тұруын және жұмыс істеп тұруды қамтамасыз ету үшін команданың жұмысына және біздің пайдаланушылар әрқашан тиімді ұсыныстарды алып отыруға мүмкіндік береді
Gourmet - пайдаланушыларға арналған қосымша. Біздің қосымша сізге дәмді және пайдалы тағамды ұсынады. Сіз әртүрлі мекемелерден тәттілерді тиімді сатып ала аласыз. Біз тағамды өзіңізбен бірге алып кету Агрегаторымыз , сондықтан бізде осындай керемет жеңілдіктер бар. Сондай-ақ, біздің қосымшамызда сіз кейбір тағамдарды ТЕГІН таба аласыз, мұның бәрі біреу сыйлық жасап жақсылықты тарату мақсатында шешкендіктен!
Азық-түлікті сатып алу өте қарапайым, сіз өзіңізге ұнайтын тағамды корзинаға қосып, одан кейін тексеруден өтіп , өзіңізге ыңғайлы жолмен төлей аласыз. Тапсырыс төлемін аяқтап, содан кейін тамақты алып кете аласыз.
Біз мекемелердің жұмыс уақытына назар аударамыз, сіз мұны өнім мен мекеме парақшасынан көре аласыз. Онда мекеме жұмыс уақыты және сіз қай уақыт аралығында ақылы тапсырысыңызды алуға болаты көрсетіледі.
Біздің команда тапсырысыңызды мекеме жабылмай тұрып алып кетуіңізді сұрайды, оның уақытын тапсырыстың өзінде көруге болады.
Мекеменің мекен-жайы тапсырыстың өзінде, онда мекеменің жұмыс уақытын табуға болады.
Қосымшада пайдалану тәуекелдерін азайту және әртүрлі алдауды азайту мақсатында. Пайдаланушы өз қосымшасында тапсырыс экранын көрсету арқылы тапсырысты ала алады. Бұл үшін суреттер мен скриншоттар жарамайды.
Біздің қосымшамыздың тұжырымдамасы - клиент үйде, жұмыста немесе кез келген жерде тамақ ішуі үшін біздің барлық тағамымыз өзі алып кетеді. Курьерге тапсырыс беру ұсынылмайды, бірақ бұл сіздің қалауыңыз бойынша.
Қосымшамыздан сатып алынған барлық тағамдар " То - Go" санатына жатады , сізбен бірге алуға болатын тағам. Біз және біздің серіктестер пайдаланушыларымызға осындай керемет және дәмді жеңілдіктерді ұсынамыз, осылайша сіз үйде немесе үйге қайтар жолда тәтті тағамдарды жей аласыз.
Сіз бізге қолдау көрсету бөліміне жаза аласыз. Бұл опция «Профиль» - «Қолдау қызметі» бөлімінде қолжетімді. «Сұрақ түрі», «Байланыс түрі» тармағын таңдап, қолдау көрсету тобының түсінуін жеңілдету үшін хабарлама енгізіңіз. Сондай-ақ, сіз қазірдің өзінде орналасқан FAQ бөлімінде көптеген сұрақтарға жауап таба аласыз .
Қосымшаны соңғы нұсқасына дейін жаңартуыңызды сұраймыз App Store жәге Google Play Market ішінде.
Егер бұл жағдай орын алса, біздің қолдау қызметімізге хабарласуыңызды сұраймыз және біз мекемеге хабарласып, мәліметтерді нақтылаймыз.
Тапсырысыңыздың күйін «Менің тапсырыстарым» бөлімінде көре аласыз. Сондай-ақ тапсырысыңыздың күйі туралы хабарландырулар аласыз.
Сізден біздің қолдау қызметіне хабарласуыңызды сұраймыз, содан кейін біз мекемеге хабарласамыз және мәліметтерді нақтылаймыз, мүмкін мейрамхана сіздің тапсырысыңыздың күйін қате өзгертті;
Бұл жағдайда сіз Батыр болып, басқа пайдаланушыларымызға өзіңіздің тапсырысты бере аласыз. Біз шынымен де мүмкіндігінше көп пайдаланушыларды тамақтандыруды қалаймыз және Батыр болу мүмкіндігі туралы белсенді түрде хабарландырамыз. Ешкімге тамақ қажет болмауы үшін біз оны қосымшамызға қайта қосамыз, бірақ ТЕГІН санат бойынша. Сіздің арқаңызда біреу тәтті тағам жей алады, бұл +1 жақсылық болып сізге саналады.
Біз ресурстарды тиімді пайдалануға және барлығына үлкен жеңілдіктермен қол жетімді болуға бағытталған. Егер сіз тапсырысыңыздан бас тартуды шешсеңіз, біздің қосымшамызда бұл сіздің батыр болғыңыз келетінін және жақыныңызға тамақ бергіңіз келетінін білдіреді . Қаражат қайтару мейрамхана немесе басқа серіктес тапсырысты орындаудан бас тартқан жағдайда ғана жүзеге асырылады.
Біздің қосымшамызда барлық өнімдер жарнамалық өнімдер болып табылады және бұндай тапсырыстар үшін қаражат қайтарылмайды. Бірақ сонымен бірге сіз тапсырысыңыздан бас тарта аласыз және сыйға тарта аласыз, сондықтан сіздің тапсырысыңыз (тағам) «Мүлдем тегін» бөліміне өтеді. Ақшаны қайтару тек тапсырыс бергенде және мейрамхана (мекеме) тапсырысты қабдамаған жағдайда ғана беріледі. Төлеміңіз тапсырысыңыздан бас тартқаннан кейін көп ұзамай қайтарылады.
Тапсырысыңызға қатысты мәселелерді тезірек шешу үшін WhatsApp қолдау қызметіне +7-705-507- 9985 телефоны арқылы хабарласуыңызды сұраймыз. Біздің команда мейрамханаға хабарласады және біз сізбен мәселені шешеміз.
Тапсырысыңыздан бас тартылса, қаражат сізге мүмкіндігінше тез қайтарылады.
Біздің қосымшада сіз Visa немесе MasterCard төлем картаңызбен төлей аласыз . Сондай-ақ біз Apple Pay и Google Pay арқылы төлем қабылдау мүмкіндігін жасап жатырмыз.
Біз сіздің деректеріңіздің қауіпсіздігіне кепілдік береміз. Төлем біздің ресми серіктестеріміз, CloudPayments , Жауапкершілігі шектеулі серіктестігі арқылы жүзеге асырылады Ответственностью «TipTop Pay Kazakhstan».
Біз қызметті картаны қосу арқылы сіз уақытты үнемдейсіз және сатып алғыңыз келген сайын ақпаратты енгізбейтін етіп жасадық. Сонымен қатар, қаласаңыз, арасында ауысуға болатын қосымша карталарды қосуға болады. Біз барлық карта ақпаратын қауіпсіздіктің және салалық стандарттарының жоғары деңгейімен өңдейміз. Сонымен қатар, кез келген уақытта Gourmet қосымшасын ашып , бұрын қосылған картаны жоюға болады . Бұл туралы қосымша сұрақтарыңыз болса, бізге хабарласыңыз. Төлем туралы ақпаратты сақтаудың қажеті жоқ, бірақ біздің қолданбадан сатып алу кезінде әрқашан төлем ақпаратын енгізу қажет болады . Бірінші сатып алуды жүзеге асырған кезде, «Болашақ төлемдер үшін деректерді сақтау» құсбелгісін алып тастаңыз
Электрондық поштаңызды көрсету қажет . Сіздің барлық тапсырыстарыңыз біздің қосымшада «Профиль» - «Менің тапсырыстарым» бөлімінде көрсетілген, осы бөлімде сіз ағымдағы тапсырыстарыңызды және тапсырыстарыңыздың тарихын көре аласыз. PDF форматында тапсырыстарды шығаруды қолдамаймыз . Тапсырысыңыздың скриншоты бухгалтерлік есеп үшін түбіртек ретінде қызмет ете алады!
Gourmet қолданбасын телефондардың барлық түрлерінде пайдалану оңай ( iOS және Android ). Қолданба белгішесін басу арқылы сіз таңдаған қала бойынша барлық ұсыныстарды көрсететін қолданбаны ашасыз.
Сізге дәмді ұсыныстар туралы әрқашан хабардар болу үшін хабарландырулар жасалды. Сонымен, сіз оларды өшіре аласыз. Менің профиліме өтіп, «Хабарландыруларды алу» опциясын өшіріңіз. Енді сіз біздің қосымшамызда дәмді тағамдар туралы біле алмайсыз.
Негізгі сұрақтар
Егер мекемеде сіздің тапсырысыңыз болмаса, сізге тапсырыс нөміріңізбен қолдау көрсету қызметіне сұрау қалдыруыңыз қажет. Өтінішіңізден кейін біз сізге тез арада көмектесуге тырысамыз.
Алғашқы уақытта біздің қосымшамыз әлі толық жұмыс істеу және функционалдылық даму жолында. Егерде қате шығып және қосымша дұрыс жұмыс істемеген жағдайда, оны қайта іске қосыңыз, сонымен қатар қосымшада шыққан қателер бойынша бізге хабарласыңыз.
Біздің қосымшада біздің пайдаланушылар Батыр бола алады және Gourmet қосымшасының барлық пайдаланушылары үшін тағамдарға тапсырыс бере алады . Батырлар тағамның толық бағасын жеңілдікпен төлейді және бұл тағамдар біздің қосымшамыздың басты бетіндегі «Мүлдем тегін» санатында тұрады. Бұл санатты тек тіркелген пайдаланушылар көре алады.
Біздің барлық пайдаланушылар үшін біздің қосымша пайдалану толығымен ТЕГІН. Тауарларды сатқан кезде біз серіктестерімізден комиссия аламыз. Комиссия қосымшаның жұмыс істеп тұруын және жұмыс істеп тұруды қамтамасыз ету үшін команданың жұмысына және біздің пайдаланушылар әрқашан тиімді ұсыныстарды алып отыруға мүмкіндік береді
Gourmet қалай жұмыс істейді
Gourmet - пайдаланушыларға арналған қосымша. Біздің қосымша сізге дәмді және пайдалы тағамды ұсынады. Сіз әртүрлі мекемелерден тәттілерді тиімді сатып ала аласыз. Біз тағамды өзіңізбен бірге алып кету Агрегаторымыз , сондықтан бізде осындай керемет жеңілдіктер бар. Сондай-ақ, біздің қосымшамызда сіз кейбір тағамдарды ТЕГІН таба аласыз, мұның бәрі біреу сыйлық жасап жақсылықты тарату мақсатында шешкендіктен!
Азық-түлікті сатып алу өте қарапайым, сіз өзіңізге ұнайтын тағамды корзинаға қосып, одан кейін тексеруден өтіп , өзіңізге ыңғайлы жолмен төлей аласыз. Тапсырыс төлемін аяқтап, содан кейін тамақты алып кете аласыз.
Біз мекемелердің жұмыс уақытына назар аударамыз, сіз мұны өнім мен мекеме парақшасынан көре аласыз. Онда мекеме жұмыс уақыты және сіз қай уақыт аралығында ақылы тапсырысыңызды алуға болаты көрсетіледі.
Біздің команда тапсырысыңызды мекеме жабылмай тұрып алып кетуіңізді сұрайды, оның уақытын тапсырыстың өзінде көруге болады.
Мекеменің мекен-жайы тапсырыстың өзінде, онда мекеменің жұмыс уақытын табуға болады.
Қосымшада пайдалану тәуекелдерін азайту және әртүрлі алдауды азайту мақсатында. Пайдаланушы өз қосымшасында тапсырыс экранын көрсету арқылы тапсырысты ала алады. Бұл үшін суреттер мен скриншоттар жарамайды.
Біздің қосымшамыздың тұжырымдамасы - клиент үйде, жұмыста немесе кез келген жерде тамақ ішуі үшін біздің барлық тағамымыз өзі алып кетеді. Курьерге тапсырыс беру ұсынылмайды, бірақ бұл сіздің қалауыңыз бойынша.
Қосымшамыздан сатып алынған барлық тағамдар " То - Go" санатына жатады , сізбен бірге алуға болатын тағам. Біз және біздің серіктестер пайдаланушыларымызға осындай керемет және дәмді жеңілдіктерді ұсынамыз, осылайша сіз үйде немесе үйге қайтар жолда тәтті тағамдарды жей аласыз.
Сіз бізге қолдау көрсету бөліміне жаза аласыз. Бұл опция «Профиль» - «Қолдау қызметі» бөлімінде қолжетімді. «Сұрақ түрі», «Байланыс түрі» тармағын таңдап, қолдау көрсету тобының түсінуін жеңілдету үшін хабарлама енгізіңіз. Сондай-ақ, сіз қазірдің өзінде орналасқан FAQ бөлімінде көптеген сұрақтарға жауап таба аласыз .
Қосымшаны соңғы нұсқасына дейін жаңартуыңызды сұраймыз App Store жәге Google Play Market ішінде.
Егер бұл жағдай орын алса, біздің қолдау қызметімізге хабарласуыңызды сұраймыз және біз мекемеге хабарласып, мәліметтерді нақтылаймыз.
Тапсырысыңыздың күйін «Менің тапсырыстарым» бөлімінде көре аласыз. Сондай-ақ тапсырысыңыздың күйі туралы хабарландырулар аласыз.
Сізден біздің қолдау қызметіне хабарласуыңызды сұраймыз, содан кейін біз мекемеге хабарласамыз және мәліметтерді нақтылаймыз, мүмкін мейрамхана сіздің тапсырысыңыздың күйін қате өзгертті;
Төлемін қайтару, тапсырыс мәселелері және азайтылған (алу) тапсырыстар
Бұл жағдайда сіз Батыр болып, басқа пайдаланушыларымызға өзіңіздің тапсырысты бере аласыз. Біз шынымен де мүмкіндігінше көп пайдаланушыларды тамақтандыруды қалаймыз және Батыр болу мүмкіндігі туралы белсенді түрде хабарландырамыз. Ешкімге тамақ қажет болмауы үшін біз оны қосымшамызға қайта қосамыз, бірақ ТЕГІН санат бойынша. Сіздің арқаңызда біреу тәтті тағам жей алады, бұл +1 жақсылық болып сізге саналады.
Біз ресурстарды тиімді пайдалануға және барлығына үлкен жеңілдіктермен қол жетімді болуға бағытталған. Егер сіз тапсырысыңыздан бас тартуды шешсеңіз, біздің қосымшамызда бұл сіздің батыр болғыңыз келетінін және жақыныңызға тамақ бергіңіз келетінін білдіреді . Қаражат қайтару мейрамхана немесе басқа серіктес тапсырысты орындаудан бас тартқан жағдайда ғана жүзеге асырылады.
Біздің қосымшамызда барлық өнімдер жарнамалық өнімдер болып табылады және бұндай тапсырыстар үшін қаражат қайтарылмайды. Бірақ сонымен бірге сіз тапсырысыңыздан бас тарта аласыз және сыйға тарта аласыз, сондықтан сіздің тапсырысыңыз (тағам) «Мүлдем тегін» бөліміне өтеді. Ақшаны қайтару тек тапсырыс бергенде және мейрамхана (мекеме) тапсырысты қабдамаған жағдайда ғана беріледі. Төлеміңіз тапсырысыңыздан бас тартқаннан кейін көп ұзамай қайтарылады.
Тапсырысыңызға қатысты мәселелерді тезірек шешу үшін WhatsApp қолдау қызметіне +7-705-507- 9985 телефоны арқылы хабарласуыңызды сұраймыз. Біздің команда мейрамханаға хабарласады және біз сізбен мәселені шешеміз.
Тапсырысыңыздан бас тартылса, қаражат сізге мүмкіндігінше тез қайтарылады.
Төлем тәсілдері
Біздің қосымшада сіз Visa немесе MasterCard төлем картаңызбен төлей аласыз . Сондай-ақ біз Apple Pay и Google Pay арқылы төлем қабылдау мүмкіндігін жасап жатырмыз.
Біз сіздің деректеріңіздің қауіпсіздігіне кепілдік береміз. Төлем біздің ресми серіктестеріміз, CloudPayments , Жауапкершілігі шектеулі серіктестігі арқылы жүзеге асырылады Ответственностью «TipTop Pay Kazakhstan».
Біз қызметті картаны қосу арқылы сіз уақытты үнемдейсіз және сатып алғыңыз келген сайын ақпаратты енгізбейтін етіп жасадық. Сонымен қатар, қаласаңыз, арасында ауысуға болатын қосымша карталарды қосуға болады. Біз барлық карта ақпаратын қауіпсіздіктің және салалық стандарттарының жоғары деңгейімен өңдейміз. Сонымен қатар, кез келген уақытта Gourmet қосымшасын ашып , бұрын қосылған картаны жоюға болады . Бұл туралы қосымша сұрақтарыңыз болса, бізге хабарласыңыз. Төлем туралы ақпаратты сақтаудың қажеті жоқ, бірақ біздің қолданбадан сатып алу кезінде әрқашан төлем ақпаратын енгізу қажет болады . Бірінші сатып алуды жүзеге асырған кезде, «Болашақ төлемдер үшін деректерді сақтау» құсбелгісін алып тастаңыз
Электрондық поштаңызды көрсету қажет . Сіздің барлық тапсырыстарыңыз біздің қосымшада «Профиль» - «Менің тапсырыстарым» бөлімінде көрсетілген, осы бөлімде сіз ағымдағы тапсырыстарыңызды және тапсырыстарыңыздың тарихын көре аласыз. PDF форматында тапсырыстарды шығаруды қолдамаймыз . Тапсырысыңыздың скриншоты бухгалтерлік есеп үшін түбіртек ретінде қызмет ете алады!
Техникалық қолдау
Gourmet қолданбасын телефондардың барлық түрлерінде пайдалану оңай ( iOS және Android ). Қолданба белгішесін басу арқылы сіз таңдаған қала бойынша барлық ұсыныстарды көрсететін қолданбаны ашасыз.
Сізге дәмді ұсыныстар туралы әрқашан хабардар болу үшін хабарландырулар жасалды. Сонымен, сіз оларды өшіре аласыз. Менің профиліме өтіп, «Хабарландыруларды алу» опциясын өшіріңіз. Енді сіз біздің қосымшамызда дәмді тағамдар туралы біле алмайсыз.
Серіктестер үшін ЖШЖ
Әрқайсы сұрақтарыңыз бойынша, сіз өтініш қалдыра аласыз және біздің менеджерлеріміз сізбен байланысады.